Retouren

 

Retourbeleid – Broke Boys Club


Bij Broke Boys Club hechten wij grote waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Wij doen er alles aan om hoogwaardige brillen te leveren die voldoen aan jouw verwachtingen op het gebied van comfort, kwaliteit en stijl. Mocht een product onverhoopt niet volledig aan je wensen voldoen, dan kun je gebruikmaken van ons eenvoudige en klantvriendelijke retourbeleid.


Retourtermijn


Je hebt het recht om een artikel binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits het product in ongebruikte, originele staat verkeert en wordt geretourneerd in de originele verpakking.


Retour aanmelden


Een retour aanmelden doe je eenvoudig door een e-mail te sturen naar info@brokeboysclub.com met vermelding van je bestelnummer en de reden van retour. Wij zullen je vervolgens voorzien van verdere instructies.

Let op: retourzendingen zonder voorafgaande aanmelding worden niet in behandeling genomen. Eventuele kosten als gevolg hiervan zijn voor rekening van de klant.


Verzendkosten retour


De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect is of er sprake is van een fout vanuit onze kant. In dat geval vergoeden wij de retourkosten en ontvang je een verzendlabel of voucher.

Let op: vertragingen veroorzaakt door douaneformaliteiten vallen buiten onze verantwoordelijkheid en vormen geen geldige reden voor retour.


Terugbetaling


Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde artikel ontvang je van ons een bevestiging. Bij goedkeuring van de retour wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. De verwerkingstijd kan variëren, afhankelijk van jouw bank of betaalprovider.


Omruilen


Wil je een artikel ruilen voor een andere kleur of model? Vermeld dit dan bij de retouraanvraag. Omruilingen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid. Eventuele meerkosten zijn voor rekening van de klant.


Beschadigde of incorrecte levering


Heb je een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zorgen voor een passende oplossing, zoals een vervangend product of volledige terugbetaling.

 

vind hier de antwoorden op je vragen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een trackingnummer waarmee je de zending kunt volgen.

Je kunt binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling een annulering of wijziging aanvragen. Zodra de verwerking van de bestelling is gestart, is het niet meer mogelijk om wijzigingen door te voeren.

Retourenen

Je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of omruilen, mits deze ongebruikt zijn en zich in de originele staat en verpakking bevinden.

Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de retourverzendkosten, tenzij de retourzending het gevolg is van een fout van onze kant, zoals een onjuist of defect artikel.

promoties

Jazeker, er worden regelmatig kortingen en promoties aangeboden. bezoek onze webshop of abonneer op onze nieuwsbrief voor de promoties.

betaalmethode

Wij accepteren betaalmethoden als creditcards, debitcards, PayPal en andere belangrijke betaalplatforms.